Tematy prac licencjackich z Marketingu – konkretne wskazówki

Tematy prac licencjackich z Marketingu koncentrują się często na analizie działań promocyjnych danych firm. W tym tekście podpowiadamy, jak wybrać zagadnienie na swój licencjat z zakresu Marketingu. Zapraszamy!

Na pewno problematyka Twojej pracy licencjackiej z Marketingu musi być wybrana z rozeznaniem. Zagadnienie, o którym będziesz pisać swój licencjat, będzie tym, w którym będziesz się specjalizować, więc warto wybrać je w sposób przemyślany.

Wybierając zagadnienie na swoją pracę licencjacką, musisz wziąć przede wszystkim pod uwagę dostęp do informacji. Na pewno warto mieć zaprzyjaźnioną firmę, która udostępni Tobie wgląd w wyniki swoich działań marketingowych. Jak powszechnie wiadomo, nie jest to łatwe, ponieważ firmy z reguły utajniają wyniki swoich działań promocyjnych.

Alternatywą może być przeprowadzenie własnych badań marketingowych lub bazowanie na danych ogólnodostępnych. Poza tym w wyborze odpowiedniego zagadnienia zawsze może pomóc Tobie Twój promotor. On ma wieloletnie doświadczenie w działalności naukowej i będzie wiedział, o jakich zagadnieniach warto pisać swój licencjat. Poniżej przedstawiamy przykładowe zagadnienia na tego typu prace dyplomowe.

Przykładowe tematy licencjackich prac z Marketingu.

Projekt strategii marketingowej dla wybranego przedsiębiorstwa.
Kreowanie wizerunku firmy w mediach na konkretnym przykładzie.
Analiza strategii wprowadzania nowego produktu na rynek.
Rola marketingu narracyjnego w budowaniu tożsamości firmy.
Zarządzanie wizerunkiem firmy na konkretnym przykładzie.
Wykorzystanie public relations do kreowania wartościowej marki.
Badanie efektów działań promocyjnych wybranej firmy doradztwa finansowego.
Wykorzystanie telewizji do kreowania świadomości marki.
Projekt strategii promocyjnej dla wybranego sklepu internetowego.
Social media jako platforma do promocji usług oraz produktów.

Tematy prac licencjackich z Marketingu, a widoki na przyszłość.

Tematy prac licencjackich z Marketingu różnią się pod względem potencjalnej atrakcyjności, jeśli chodzi o Twoją przyszłą karierę. Nie od dziś wiadomo, że w marketingu istnieją zagadnienia, które są bardziej perspektywiczne od innych. Przykładem takiego zagadnienia może być np. marketing internetowy.

Postaraj się więc być na bieżąco jednakowo trendami we współczesnym marketingu, jak i z rynkiem pracy. Im lepsze będziesz mieć rozeznanie w tych sprawach, tym lepsze będziesz mógł podejmować decyzje odnośnie do swojej przyszłej kariery. Twój licencjat z Marketingu powinien być dla Ciebie jedynie wstępem do Twojego życia zawodowego oraz dalszej działalności naukowej.

Dodaj komentarz